Evet yanlış okumadınız 3 uykudan 4 uykuya geçtik resmen. 7 ay 10 günlük günde 3 uyku yapardı bu aralar 2 uykuya geçiyor bebekler benimki kısa kısa uyuyup gün boyu ağlıyor 4 uyku yaptırıyorum. Kafayı yiyecem ya. 2 uykuya geçmek istiyor diyecem ama yarim saat uyuyor ya gazı geliyor ya kaka yapıyor vallahi delirecem ya 😭 desteksiz uyuyor. Uyku eğitimi filan hikaye bir çocuğun yapısında yoksa güzel güzel uyumak olmuyor desteksiz de uykuya dalıyor 😭😭 8 ile 10 ay arası uyku gerilemesi olur diyorlar daha şimdiden mi başladı bizim ne olacak var mı 7. Ayda böyle tuhaflıklar yaşayanlar?