Merhaba. 3 aylık kızımın karaciğer enzimlerinde artış varmış. Kakasını yapmıyordu ve kusması vardı. Karın gurultusuda oluyordu. Bununla alakalı olabilir mi bilgisi olan var mı? Ne yapmalıyım? Gaz için Damla kullanmaya başladık. Röntgende gaz çıktı kabızlık için damla verdi. İki gün sonra kontrol dedi.