bayadır kendi kendine gaz çıkartıyordu çok şükür probiyotik kullanmaya başladım sanki ondan sonra azaldı gaz çıkışı büyük tuvaletini yaparken çıkartıyor önceki gibi alttan gaz çıkarmıyor normal mi probiyotiği bıraktım şu anlık hala aynı ona alıştı mı yoksa 4.5 aylık