Pembecik yaa o kadar zor mu ayırt etmek benim oğlumda da var di süt alerjisi dedi yediklerime dikkat ettim süt ürünlerini tüketmedim. Yanlış hatırlamıyorsam destek mama kullanıyordum onu da değiştirdi. Yanakları iyileşti oğlumun.rica ederim geçmiş olsun.