İyi geceler kızlar. Bilen bilir kızım ameliyat olucaktı ve dua istemiştim sizden hoş dedikodu vs bişey yazmadığım için sadece dua istediğim için 5 kişi yazmış ,allah onlardan razı olsun neyse Salı günü kızım ameliyata girdi ,prensesim 2,5 aylık ve 3 saatlik ciddi bir ameliyata girdi çok şükür sıkıntılıda olsa başarılı bir şekilde ameliyat gerçekleşti. Yalnız rabbim kimseye vermesin çok zor insan başına gelince anlıyor. Bugün çıktık hastaneden ve kızım 2 gündür hastanede burnundan beslendi ve üzüntüden sütüm kesildi sizce ne yapmalıyım sütümün gelmesi için.