demomomy canım ilk günler hrr emzirmeden sonra kakasını yapması normal ve kaka yapması tabikide iyi sarılığını kakasıyla da atar bebekler benim bebeğiminde sarılığı vardı 4 gün de benim bebeğim kaldı küvezde eve geldiğinde ben her istediğinde veriyordum ama istemediği zamanlarda da 1.5 saatte bir uyandırıyordum emziriyordum uyandıramazsan eğer çünkü biraz zor uyanıyorlar altını aç ayaklarını ve avuç içlerini gıdıkla uyandır ve sık sık emzir 2 hafta içinde geçtiğini görüceksin inşallah kuzum korkma sen sadece sık sık emzir ve her istediğinde de ver emsin geceleri de aynı şekilde devam et sakın 2 saati geçirme