sariKizim_akKizim 2.5 aylık bebeğim öksürüyor dr a götürsem ilaç yazar mı yoksa sadece anne sütüne devam et falan mu der başına gelen var mı
sariKizim_akKizim MeteNaz dün başladı 21 aylık kızımda hasta ondan bulaştı öksürük. Hırıltı yok havlar gibi öksğrüyor
MeteNaz sariKizim_akKizim bizimde salı başladı. Bugün ateşte başladı. Hastaneden geldik biraz önce. Geç kalmadan gidin doktora yarın. Geçmiş olsun
MeteNaz sariKizim_akKizim oğlum 11 aylık. Siz yarın ikisinide çocuk doktoruna götürün. Bugün biz doktora gitmiştik zaten. Gece 2 kere ateşlendi. Acilde ateşi düşmüştür. Doktorda ilaçlarına devam edin dedi. Size de geçmiş olsun. Yarın mutlaka gidin. Çok kötü oldu oğlum. 2 kere grip geçirmiştik ama bu çok farklı ve ağırdı korkuttu bizi