Almilamoms 4. Ay atağıyla bizde de başladı meme reddi, gece emerdi sonra onu da kesti. Belli süre sağıp verdim onda günde 1 kez max 90 cc..
Denemediğim şey kalmadı en azından sütüm artsın diye. O da olmadı. Suan 8.5 aylık sadece mamayla geldi bu zamana. Bende cok üzüldüm, psikolojik olarak çöktüm toparlanmaya yeni yeni başladım.
En azından ilk 4 ay emzirdim diyorum. Sağlıkla büyüsün de ne olursa olsun.
Mesela dün denedim memeyi tutacak mı diye dişlerini kaşıdı bıraktı sıpa.. Sağlık olsun.