Kızlar bebeğim 15 günlük ve ilk anneliğim. Poposunda kırmızı yaralar var pişik gibi degil. Ve makat deliğinin etrafı da hep yara olmuş kabuk bağlayacak nerdeyse. Sizce neden boyle olduu? Geceleri bir kez mama veriyorum doymuyordur sütümle diye. Mama kabız yapmış olabilir mi yada alerji ? Sma mama kullanıyorum. Kakasını yaparken de çok zorlanıyor ıkınıyor ağlıyor :(