Benim oğlum öyleydi gece hep ağlardı gaz colik kaka yapamama gibi sorunları vardı şimdi oğlum 13 yaşında ancak 2 yaşından sonra düzeldi şimdi kızım oldu 1 yaşına girecek inşallah oda gece uyuyor maşallah ama oda gündüz durmuyor uyumuyor bence tecrübeme dayanarak söylüyorum doktor falan çare değil çocuklarımız doğuştan kendi huyları ile doğuyor hoş şimdi kızım da geceleri ağlamaya başladı dişlerden dolayı kırkılı bebek gibi saat başı ağlayarak uyanıyor çilemiz bitmez canım annelerim ama napalım her halimize şükürler olsun inşallah yine de suratlarına bakıp masumiyetliklerini,çaresizliklerine bakınca unutuyoruz herşeyi hıııı şimdi bide kızım benden başka kimse de durmuyor bana bağlı yapışık iğnem gibi 🥰