Nazoo_00 kızım şuan 8 bu uk aylık, 2900 doğdu, sütüm 10 gün gelmedi. Hastanedeki hemsire sen emzit geliyordur az ve gelse doyar diye ısrar etti,ilk bebek tabi söz dinledik , 3 gün sonra kontrole gittik 400 Gr kaybetti kızım sarılık başladı doğru düzgün beslenemedi..mamaya başladık 3 gün sonra sarılık değeri 17 den 8 e düştü. Mama zehir değil arkadaşlar, çocuk aç kaldiginda da uyumuyor, bizde Çok şükür meme reddi olmadı, hala meme ve arada mama takviyesi ile devam ediyoruz.soyle düşün, annesi olmayan yetimhanede yestisen , kimsesiz olan vs çocuklar napıyor mama ile büyüyorlar aç mı kalsın yavrular . Kendini yetersiz de hissetme, emdikçe alışıyorsun