Merhaba anneler, bebeğim kucuk dogdu 2800 gr ve su an 14 haftalik. Hafif sarılık geçirdi, doymadigini hissedip gecede bir kez mama verdik. Gecen hafta doktora gittiğimizde sarılıgi durmuş, kilo alımı iyi mama vermeyin dedi. Biz de mama verelim diye can atmıyoruz ki. Bazen memeyle kavga ediyo, almiyo ama agliyo da çok sik olmuyo gunde bir kez. O zmanalar mama verdik icti, uyudu. Dun yine kontrole gittik, kilosu iyi vermeyin dedi. Gece tam 2 saat direndim. 2 saat memede kaldi, emdi durdu, emdi durdu, arada kavga etti. En son yine kavga etti, çenesini mememe vuruyo, meme ucunu almaya çalışıyor ama hep emzirdigim pozisyonda yani alabilir ama almadi. Ben de sutumu sagdim 20 ml kalmış onu icirdim, üstüne mama yaptım 70 ml hepsini icti, öyle uyudu. Nasil mama vermiycem bilemiyorum, çaresizlikten mecbur vericem, bazen doymuyo. Gunde bir kez mamanin bir zararı olur mu, amam daha tatlı sutu reddeder diyenler var, mamadan dolayi benim sutumu reddeder mi