Teemo07 hsyn e bebekten almıştım, fiyatı da uygundu. Markasını hatırlayamadım. Hava aydınlanınca bakayım Bi. Oğlan ayağımda şimdi. Ben memnun kaldım.
JackDaniels hsyn Sorunuz bu değil biliyorum ama ateşli zamanlarda koltuk altından ölçtürmüyor bebişler genelde🙏🏻 Almışken temassız almanızı tavsiye ederim
ireembassturk-98 hsyn evet ederim genelde zaten hep koltuk altı ölçer daha cok alınması taraftarında doktorlar bana ebe temassız alma gerek yok en güzeli koltuk altı ateş ölçsr demişti
hsyn JackDaniels evet haklisiniz doktorlar da koltuk alti diyor benm oglum pek sorun cikartmiyo ölcüm yaparken