Burcu9898 oğlum 2.ayını doldurduktan sonra gece gündüz hiç uyandırmadım. Kendisi uyandı ve altını çok acil olmadığı sürece geceleri açmadım. Her akşam duş aldırmak bu kış aylarında iyi cesaret. Ne olursa olsun siz onun için en iyi koşulları sağladığınızı düşünseniz bile bebeğiniz küçük ve hasta olma ihtimali yüksek. Belki eski kafalı diyeceksiniz ama oğlumda deneyimlediğim en iyi şey ayağında çorabının olmadığı zamanlar sürekli huzursuz olmasıydı. Gazı yok sanıyoruz ama biz bile çorapsız biraz gezelim hemen gaz yapıyor. Duş aldıktan sonra burnunu iyi temizlediğinizden emin olun, tıkalıysa uyuyamaz.