Sağlık ocağında kontrolümüz vardı kızımın kulağının hep sarı leke olarak aktığını söyledim baktı ve ihtihap var dedi antibiyotik yazdı akşamı özel hastaneye götürdüm bi kaç defadır gittiğimiz doktora göründük ve oradaki doktor hiç bi şey yok dedi 🤷🏻♀️😶