Güzel anneler yardımınıza ihtiyacım var gece gece moralim çok bozuldu. Bebeğim salı günü ikinci ay aşılarını oldu iki bacak bir kol olmak üzere üç tane. O gece hiç uyumadi huzursuzdu ama atesi çıkmadı. Aşıdan beri çok çok az yiyor hem sütümü sagip veriyorum hem emiyor. Ne kadar emiyor tabi bilemiyorum ama biberonla 2 saatte 60 cc içen yavrum simdi 4 saatte 50-60 anca içiyor. Aşıdan sonra iştahsızlık normal mi yaşayan oldu mu ?