Merhaba bizde bugün 1 aylık olduk , benim kızımda meme de uyurdu ama bı kaç gündür huysuzlaniyor , tam daldı diyorum gözlerini tekrar açıyordu ve bende hiç emzige alıştırmak istememiştim , ilerde Biraktirmasi zor olur diye ama dün ve bugün huysuzlandigi vakit verdim ve cidden emerek uyudu daha sonra kendi ağzından attı… 2 gün içinde 2 kez kullandım gün içinde emip uyuyor… Merak etmeyin meme reddi olmuyor ☺️ Deneyin en azından bebisinizde uykusunu alsın, en çok ihtiyacı olan şeylerden biri de uyku