Minikkizimmm benim de sezaryan olalı 3 günüm çok çekiyorum, sürekli hoşaf su içiyorum, hareket ediyorum. Bazen de hangi bölgede gaz çoksa sıcak su torbası koyuyorum. Özellikle omzumda olunca dayanılmaz ağrı oluyor, ağlıyorum. 1.5 ay içinde bağırsaklar eski halini alıyormuş. İnşallah bir an önce geçer. ☘