Kizlar dogum kontrol hapi vermisti doktor bana ama sadece yuzumdeko sivilceler icin kullaniyordum korunmak amacli degil 1 paketini kullanamdim
yani kacirdim bi iki gunu ve biraktim yüzümde milyontane agriyan sekilde sert ve cok pis sivilceler oldu ve kasiniyor ve yara kaliyor ve esim de bu durumdan rahatsiz yani demek istiyorki neden bakmiyorsun kendine aslinda oyle degilim ama anlasilan o ki esimide rahatsiz etti bu durum yani boyun altimda bile cikiyor ne yapabilirim nasil gecer kafayi yicem sabahtan aksama 10 tane cikiyor abartisiz ya bee beauty nin ürünlerini kullandim ama asla fayda etmiyor dahada cok cikmaya basladi basina gelen var mi be yapmam gerek * yurtdisinda yasiyorum cildiye doktorundan randevu almak istedim fakat 5-6 ay sonrasina veriyorlar kurtulmam gerek iyice beni strese sonuyor bu durum🙄🤦🏻♀️😭🥺☹️