Alparslans_mom hiç endişe etme, o yüzden boşuna demiyorlar,anne sütü hiç birşeye benzemez diye, sen burnunu aktığını düşünürsün,emzirirken.Beyin saniyesinde ona göre değiştirir sütün kalitesini.Karnı ağrırsa,ona göre üretir sütünü.O yüzden sen hiç kaygılanma.Burnunu hergün enjektörle açmayı ihmal etme ama.Kesinlikle burnunun dolmaması lazım kuzu.sabah akşam yap mutlaka.hem,burun akıntısına iyi gelir,hemde ciğerleri balgamla dolmamış olur.