asliuyar benim boğazımda yırtıklar oluştu covidten dolayı. Bebeğimde de öyle mi oldu diye korktum 😢 covidten şüphelenmiyorduk sadece ben rahatsızlanmıştım henüz bu sabah pozitif sonucum çıktı. Bebeğimi doktora götürmedik. Doktorunu telefonla aradım. Rutin Muayenesini erteledi 38.5 ateş olursa 2,5 cc calpol ver dedi. Bebekler hafif atlatıyor dedi inşallah öyle oluyordur