Woody temelde aile bağları ile ilgili bir kitap ve bence bu konuda üstünü kapattigimiz,yok saydığımız yansıtmadığımiz bazı duygular var. Ben bu kadar rahatsız olmamı buna bağlıyorum. Eğer yanılmıyorsam senin rahatsız olmanın sebebi de benzer bir şekilde bu sorunlardan kaynaklanıyor. Bu güne kadar çoğu işini kendi başına halletmiş, zamanla kendisinden çok çevresi buna alıştığı için aynı şekilde fazlaca sorumluluk alarak yaşamaya devam etmiş, ailede güçlü diye nitelendirilip,nasıl olsa o yapar o halleder denilmiş ama aslinda pek de öyle olmayan çocuklarız, artık yetişkinler. Yorumlarından bazı konularda çokca benzedigimizi düşünüyorum. Kitaptan bu şekilde etkilenmemizi de geçmişteki aile konularına özellikle anne ile olan ilişkimize bağlıyorum. Umarım ben yaniliyorumdur tabi ☺️