Minikbirbaby ozellikle ilk 3 ay amuda da kalksam gecmiyor, cekiyorsun o gaz sancilarini. Sadece yediklerime dikkat, gaz yapan yiyecek ve iceceklerden uzak dur diyebilirim. Sabahlari 5 damla biogai ilk 3 ay iyi olur, probiyotik cunku. Bir de gaz danlasi ne kullaniyorsun bilmiyorum. Ben tum gaz damlalarini denedim. Memnun kaldigim tek gaz damlasi momys bliss original oldu. Gunde 3 defa - 1 ml( gunde toplam 3 ml olacak sekilde) kullanabilirsin. Bir de biogai kullanacaksan buzdolabi da sakla