Mucizem11 bebekler 3 günde alışır yaptığımız eyleme.bu yüzden bir defadan bir şey olmaz. Bende aynı şeyleri söylüyorum ama bazen yapıyorum. BiMde gazlı bir bebek olduğu için sürekli kucaga alıştı. Bu yüzden desteksiz asla uyumuyor. Gündüzleri belim, bacaklarım kopuyor . Birde benim omurilikte patlamamış fıtık var. Siz düşünün halimi artık 😢 bunlarda geçecek inşallah diyip direnmeye ve sakin kalmaya çalışıyorum. Sonuçta onlar bebek ❣️