Merhaba sevgili anneler kızım 32 günlük ve 2 gündür beşiğinde sallayarak uyumak istiyor başka türlü sürekli gözünü açıyor besige koyunca. Ne yapmalıyım? Beşikte Kendi kendine uyusun diye bu zamana kadar çok uğraştım. Kaynanam sağ olsun 15 gün başımdaydı anne kucağa alıştırma dedikçe uyuyan çocuğu kolunda pışpıslıyordu bişey diyince izin istiyordu alım mi diye sanırım ondan alıştı 😢 kucakta uyuyup beşikte sallanmak istiyor. Daha kolay uyutma şekli var mı?