Üç aylık bebeğim var, doğduğundan beri sadece anne sütü alıyor. Bazen gece uykusunu 5-6 saat yaptığı oluyor. Doktor uyuyabilir dedi, eşimde bırak elleme uyusun diyor. Ama ben emin olamıyorum çok uzun değil mi? Sizler ne yaptınız. Ayrıca öğünde kaç cc süt yada mama veriyorsunuz?