Edibeglsvr Momyboygirl kuzum yaa rabbim şifa versin inşallah . Size bi tavsiye ıslak mendil kullanmayın . Kızım 7 aylık doğduğundan beri hep yıkadım Mayıs doğumlu bir kez bile pişik olmadı çok şükür
annelikhalii Momyboygirl siz bilirsiniz benim oğlumda cok sık pişik olur tekcare pudrayla buldum zaten 1 2 kere kullanınca geçiriyor
EmineB10 Momyboygirl içeriğinin kötü olduğunu düşünmüyorum. Almanya’dan balam getirmişti benim bebelere çok iyi geliyor en azından diğer kremlerin içeriğinden temiz olduğunu düşünüyorum şifa olsun
yalnizbirisi Momyboygirl yok marketten hiç sürme canım onlar katkılı hakiki sıkma zeytinyağı kullanırsan çok iyi sonc alırsın
AytenMina Momyboygirl hametan travazol ve fitoyu karıstırıp sürün 3 günden fazla kullanmayın genelde totiş yıkanmıs oluyor ben sürdügümde 1 günde farkı gçrürsünüz
Ummahan250820 Momyboygirl bn mustela kullanıyorum anımda etkısını gosterıyor kantoron yagıda cok etkılı. canım