Arkadaşlar iyi geceler herkese. Kocamı horluyor diye salona gönderdim ama yatak odasındaki asma tavandan gelen ses yüzünden ben de mutfakta mahsur kaldım.
2 sene oldu bu eve taşınalı,kiracıyız. İki oda hariç her yer asma tavan ve spot ışıklı. Yatak odasındaki asma tavandan neredeyse her gece bir eşeleme sesi geliyor. Üst kattakilerin kedisi var o yapıyor desem,yok. Fare eşelemesi,böcek tıkırdaması gibi. Daha önce eşimle baktık görebildiğimiz kadarıyla kablolar vardı sadece. Ama artık cinnet geçiricem yani. Börtü böcekten fareden aşırı korkarım zaten. Ne olabilir sizce bu ses? Fare veya böcekse asma tavanın yani alçıpanın içinde sanırım. Ordan çıkabilir mi? Sadece yatak odasında bu arada.