Merhaba guzel anneler 2 ay 9gunluk kizim var ara ara dilinde pamukcuk oluyor. Sadece anne sutu ile besleniyor. Bende karbonatla temizliylrim. Buraya kadar skinti uok. Bugun yine farkettim bi internete bakiyim dedim,akciger enfeksiyonundan tutun neler neler yaziyodu acayip korktum hemmen doktorumuzu aradim. Boyle olucaksan isimiz var valla dedi hangi cocuk pamukcuk olmadan buyumus yada olmussa ne olmus karbonatla temizliyceksin. Ben kendimde ki hastaliklari aratsam kanser cikarim internette her gordugune takilma lutfenevham yapma dedi.. boyle iste valla bu cocuk nasil buyucek benim bu korkularimla bilemiyorum cok uzgunum