Bilmem bu kaçıncı postum ama ben gercekten bıktım artık sanki herşey üstüme geliyor hepsini geçtim bebeğim 17 aylık ama gece uyumuyor ne yapsam uyumuyor uyku düzeni beni mahvetti çok sinirli oluyorum çok yoruluyorum o istediği kadar gündüz uyusun ben de onunla uyusam bile bedenim gece uykusu istiyor doğdu 9 ay gece gündüz uyumadı gazdan hadi gaz bitti bu defa dış dedim yine sabahladim şimdi dişin çoğu bitti ama yok yok uyumuyor gündüz hala iki uyku yapıyor ne yaparsam yapayım tek uykuya düşüremedim çok ağlıyor patlıyor o ikinci uyku için. İki uyku yaptığı günde sabaha kadar uyumuyor ben ne yapicam nasıl bı yol izlicem Allah rızası için bana yardım edin artık akıl sağlığından şüphe etmeye başladım çok agresifim. Yardımcı olmak isteyene uyku saatlerini yazayım sabah 8 de uyanış 3 saat sonra ilk uyku 2 saat uyudu uyandı. 6 saat sonra ikici uyku 1 saat uyudu uyandı. 6 saat sonra gece uykusu. Bu şekilde uyuyunca sabahta bu defa geç uyanıyor ben anlamıyorum ki komşumuzun çocuğu kendi ayarlamış uyku saatini çocuğun ağrısı olsa sabaha kadar uyumasa bı bakıyorum o gün yine erken uyumuş Allah’ım gücüne gitmesin benim neden bebeğim böyle ya 😔