Neslialmina çenesi daha gelişmediği için kuvvetli ememiyorlar sütünü makine gibi boşaltamıyorlar ( doktorumuz söyledi bizimde sorunlu geçiyor bazen sağıyorum sütüm çoğalır diye hemde emin oluyorum çocuk ne kadar içiyor diye öteki türlü emin olamıyorsun emdimi doydumu , birde bazıları emdirdikten sonra sağıyor süt kalmışmı ben vakit ayıramıyorum belki sen ayırabilirsin mama yerine sütünü vermiş olursun