ufuksiracozlem Prima kullandm çok pahalı sleppynin tüm serileri sızdırma yaptı Molfix mavi paket kullanıyodum memnundum ama sonra tesadüfen goon purensoft aldım aşırı kaliteli pişik falan yapmadı sızdırmadı yumuş yumuş bir bez içi saf pamuk primadan bile daha yumuşak ve fiyatı baya uygun kesinlikle tavsiye ederim bi şans vermelisin bence
-