Asilkuzey Beyza13345 neden yenilip içilmesinki hatta sütünü sağarken bile yanınızda suyunuz olaun için derler
Zeynep42 Beyza13345 özellikle emzırırken bişey yıyıp içiyorum çünkü cok acayıp susuyorum suyu kesın alırım yanıma ve tatlı türü seyler yıyorum çünkü acıkıyorum emzırdıkce hiç bişey olmaz yıyın için emzırırken
Berataras Beyza13345 ben asla içmem bi yerde okudum sütüme 'su katma diye bi yazı vardı benm fikrim tabi boyle
Yagmur12 Beyza13345 derlerki bebegini emzirirken bişey yiyip içersen bebegin iştahlı olurmuş😍🥰bende herşeyi yiyorum valla
Lina19 Bende araştırdım özellikle su iç bol bol gelsin sütun emzirirken bende eskilere uyarak bişey yiyip icmezdim sütun düğümlenir diyorlardı araştırdım bişey olduğu yok tam tersi fazla fazla geliyor
Hazalss Aksine çocuk memeyi tuttuğu gibi bana bi susama geliyor. Hemen içiyorum o sırada. Ne olacak ki.
Hohomoromu Beyza13345 Valla hi ben kahvaltı yapıyorm emzirrken mecburen bi yandan da 2bucuk yasında ki kızıma yediriyorum 👀
gozdearas Beyza13345 deli gibi susuyorum emzirirken ve su içiyorum. bazen de yanımda oğlumu tutacak kimse olmuyor yemek yerken bi yandan emziriyorum