tazecik1annee Benim oğlum çok izledi şuan kapı kapı geziyoruz kimse emin olamıyor otizim olabilir diyende var TV sonucu olmuş diyende son bir piskolog randevumuz var son sözü o soyliyecek ama TV izletmekte sorun yokmuş günlük yarım saat ila1 saat arası bunuda gittiğimiz bir piskolog söyledi ama şunu da unutmayın Otizim doğuştan gelen birşey