DogaKusunAnnesi biz 5.5 aylığız hiç gaz damlası vs kullanmadım. Piyasadaki en pahalı d vitamininden biri umarım gaza da iyi geliyordur yani🤷🏻♀️ Gaz damlaları da hikaye tatlım.. besledikten sonra mutlaka gazını çıkar ara ara masaj yap bacak hareketleri yap yastığın üzerine ters çevir pıtpıtla popodan yukarı doğru yap hep.. inşallah iyi gelir 🌺🌹🙋🏻♀️