Mtdgn süt alerjisi olabilme ihtimali çok yüksek.Kızımda çok ağlardı gazdan ne damlalar kullandık ama geçmedi.3.5 ay deli gibi ağladı yavrum doktorlar gaz kolik deyip eve gönderdi..
Çocuk gastroentroloji bölümüne gittik kaka tahlili yaptılar süt alerjisi olduğunu öğrendik.Araştırma hastanesine gidin annesi .Bebeğiniz beslenirken kavga halindemi .Kızım meme emerken tepinirdi biz gazdan öyle yaptığını düşünürdük.Kakası çok cıvıkdı karnı şişdi.uykudan çığlıkla uyanırdı.