Merhaba kızlar, yaklaşık 1 ay önce suni sancı ile doğum yaptım. İlk iki gün sütüm hiç gelmedi ama emzirdim. 3. Gün sütüm geldi ama her iki memeden 10 cc çıkmıyordu bile ilk 10 gün böyle devam etti. Ben emzirmeye ve sürekli sağmaya devam ettim. Bebek biberona alıştığı için emmiyordu çok uğraştım ama aldı sonunda memeyi. Bugün 24. Gündeyim geçen hafta sadece gece 1 öğün mama veriyordum. Her iki memeden 45 cc süt çıkıyordu sağdığımda. Bebeğime yettiğini düşünüyordum. Ama bebeğim kilo artışı göstermiyor. 6 günde kaka yapmadı. Bugün tekrar bakayım dedim emzirmeden her iki mememi sıka sıka sağdım elektrikli pompayla yarım saatten fazla Ve maalesef 30 cc süt anca çıkarabildim :( sütüm gün gittikçe azalıyor. Sanıyorum kesilecek çok moralim bozuk gerçekten. Ne yapacağım bilmiyorum iyice kafayı yedim. Yapmadığım denemediğim şey kalmadı. Önerilenirini bekliyorum. Asıl sorum şu aslında bebeğim büyüdükçe süt salgılamam artacak mı? Kime sorsam azalır ama artmaz diyor :(
bugüne kadar kullandıklarım; LAKTAMİL ÇAY
BESTLAK DAMLA
HUMANA ÇAY
MİLKTEA şu aktarda satilan küp şeker şeklinde olan çay.
çeşit çeşit kompostu
3 litre de su içiyorum.
yediğime de çok dikkat ediyodum gece bile kalkıp yemek yerim.
varsa önerisi olan bekliyorum gerçekten çok müşkül durumdayım