emys1844 kızlar iki aylık ayni bir şeyde bebeğim sıçrıyor yanımda uyuyor yatağına götüreyim diyorum sıçrıyor her şeyi çok korkuyor neden acaba
buselidunya emys1844 Moro refleksi diye birşey duymuştum, benim bebem de aynıydı yeni doğduğunda 3 ayına kadar falan en ufak birşey de bile sıçrıyordu hatta bazen kendi kendine ses olmadan sıçrıyordu büyüdükçe düzeldi diyebilirim
kuccukpremsesinannesi emys1844 gayet normal canım. Moro refleksi bu. Bebeğin sağlıklı olduğunun bir göstergesi hiç endişelenme.
Aselduru88 emys1844 ilk aylar çok normal eşim bana kısık sesle seslenirken bile sıçrar di şimdi 16 aylık geçti gitti kalmadi
Arafinannesi emys1844 benim oğlumda çok korkar ve sıçrardı zamanla bitti normal bir süreç sanırım daha çok küçük Allah bağışlasın inşAllah birde ben fırsat buldukça okumanın onları çok rahatlattığına inanıyorum 🤗