6aylik oğlum var nerdeyse doğduğundan 3ay sonra sallamaya başladım uyumuyor diye o kadar pişmanım ki 😞 şimdi besigine koyuyorum oynuyor bir süre sonra öyle ağlıyor ki yerinden kaldırmadan sakinleştirmeye çalışıyorum ama daha çok ağlıyor 🤷 nasıl alistirmaliyim emzik kullanmıyor ve emmiyor sadece mama. Varsa tecrübeli anneler beklerim