1adana çıkar çıkar 12 de kahvaltı 3 de ara öğün 6 da akşam yemeği yiyorum. Saat 8 gibi bi dilim çikolata hakkım var kendim koydum 😂 yada o gün pasta kek ne yaptıysam bir dilim yiyorum sınırı geçmeden. Kahve içiyorum 3 4 defa gece 9 dan sonra bitki çayı içiyorum bol su 🥤 ve yatış tabi bebiş uyanmazsa 😂