Kızlar azaltarak denedim olmadı tek çarem bir anda bıraktırmak olacak biliyorum zor bir süreç güven duygusu da zedelenecek ama nasıl yapmalıyım mesela bir anda sütten kesince gögüsler süt dolacak bu durumda mastit olunmaz mı tecrübelerinizi paylaşır mısınız özellikle azaltmadan direk kesen anneler