Asyammmmmmm Sevgili anneler merhaba 2 aylık minnak bi kızım var geceleri acıktığını uykusunda mırın kırın edince kalkıp besliyorum biraz yiyip uyuyor sizin bebişler acıkınca ne yapıyor? şimdiden teşekkür ederim
SimayT Asyammmmmmm Ben her ağladığında emziriyordum şuan 7 aylık hala uyanır uyanmaz emziririm sadece ek gıda aldığı saatte emzirmiyorum
Eylul-1 2 aylıkken en son 1 bucujta besliyordum saat 6 a ya kadar uyanmıyordu bende hiç uyandırmıyordum yemesi kadar uykusuda önemli çünkü acıktıkça besliyorum 5 aylık olucaz geceleri uyanınca meme veriyorum 5 çekişte uyuyor zaten