İyi geceler.covit in 3.gunumde bugün ciğerde tutulum olduğunu öğrendik.16 aylık kızım da covit.ilk iki gün sürekli emdi hatta kenimde değildim ağrıdan ateşten o halde sabaha kadar memedeydi.o hafif geçiriyor.bugun Dr avelox antibiyotik verdi .mutlaka kullanmam gerektiği söylendi .üç dört Dr a danıştık şakası yok ciğere inmiş diyorlar.sabqhtan beri emmedi gündüz idare ettik zar zor son 3 saattir ağlıyor.aniden memeden kesmek zorunda kalan varmı?bir hafta sonra geri devam edeceğim ins.ama bu bir hafta nasıl uyuyacak.biberonla arası yok . emzigi de bırakmıştı 😭