Merhabalar 3 aylık bebeğim var ve bel sırt ağrım çok oluyor sabahları 2 saat tutuk geziyorum bebeğimle zorla sonrada açılıyor ama yataktan bile doğrulamıyorum sabaha karşı iğneden diyor herkes doktora gitsem var mı faydası ya da geçer mi zamanla ya da başına gelince bir şeyler yapıp işe yarayan var mı neler yapabilirim???