SnEfe12 Beğendiğiniz monta 750₺ verir misiniz ? hersey çok pahalı ama elim asla gitmiyor 😩 Her fırsatta oğlumun ihtiyaçlarına harcıyorum.
Merve-miray SnEfe12 Kendime bişey almayalı baya olmuştur. Kızımada 2. el temiz ürünlerden alıyorum. 🤷🏻♀️😏
Sarikuzumalp SnEfe12 vermem ben elim gitmez 😅 onun yerine 1 mont 1 pantolon 2 kazak alır giyerim kafasındanım 😁
SnEfe12 Merve-miray bende kendime almıyorum her alışverişte bebeğime alıyorum. Ama bebek içinde abartmamak gerekiyor sanırım abartıyoruz bazen
bikerem SnEfe12 affiniza sığınarak söylüyorum cocuk montlari bike kac tl olmus ki 1 2 yil giyecegi. Buyuk para degil bir yetiskin icin
Rbulgen SnEfe12 yani canım bu biraz maddi duruma bağlı ama Yinede bi mont için bana göre fazla ben olsam o fiyata almazdım çünkü illaki ondan daha uygun baska birsey beğenirim diye düşünürdüm
cileklicheesecake SnEfe12 veririm sonuçta herşey pahalı ucuza ne kaldı ki ayrıca 4 sene önce kayak montumu 900 liraya almıştım bu senede normal dılarıda giyeceğim montu 1200 liraya aldım verilir yani senelerce giyiliyor sonuçta
Merve-miray SnEfe12 Yani doğrudur. Bütçenize uygunsa alın. Ama hemen büyüyorlar. Çok fazla giyemiyorlar. 🥰
BusraG SnEfe12 Almam. 2 senedir polar tarzı şeyle geçiştiriyorum. :) Çocukla zaten çıkılmıyor bir yere. Kısmetse seneye alıcam