Merhaba hanımlar 51 gün önce 28+2 de 1100gr doğdu bebeğim ve küvöz de. Çok zor günler geçirdik. Yaşayacak mı,iyi mi sağlıklı olacak mı diyerek geçti günler. Yarın göz muayenesi var evladımın. Rop 2.evre de şuan ve eğer düşmez yükselirse lazer ve ameliyat olmak zorunda kalabilir. Dua edermisiniz inşallah gerilemiştir göz evresi. Kimin duasının kabul olacağı bilinmez. Şimdiden Allah razı olsun. Herşey güzel giderse aksi bir durum olmazsa haftaya taburcu olucaz inşallahh 🤲🤲