Güzel anneler merhaba. Bebeğim 100 günlük. Doğduğunda 6gun yoğun bakımda kaldı. Bugün nöroloji muayenesini oldu. Doktor yüz üstü koyduğunda kol dirseklerinin üzerinde durması gerektiği söyledi. Birde kollarını açmaya çalıştı fakat bebeğim kendini kastı. Kasılma olduğu içinde fizik tedaviye gitmemizi söyledi. Ben eve geldigimde kollarini açmayı denedim. Bazen oldu bazende olmadı. Etrafımdakilere sorduğumda bizim bebegimizde öyle diyorlar. Varmı böyle bı durumla karşılaşan??