Merhaba güzel anneler. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı merak ediyorum. 2.5 ay oldu doğum yapalı. İkinci sezaryeni oldum. İlki yapştırmaydı hiç sorun sıkıntı yaşamadım çok çabuk ayaklandım sonrasında da hiç olumsuz bir belirtim olmadı. İkincide dikiş atıldı. İyileşmem çok uzun sürdüğü gibi hala hareket ederken sağ uçta acıma ve ara ara tüm dikiş yer boyunca yanma ve acı hissi oluyor. Kontrole gittim normal ömür boyu böyle devam edecek ikinciler böyle dedi doktor. Şaşırdım, ikinci doğumu yapan arkadaşlarımdan hiç böyle bişi duymadım. Acaba yanlış bişi yaptılar da onu mu söylemek istemiyorlar anlamadım da. Başına gelen, bilgisi olan var mı acaba?