Almila1512 Merhaba kızlar aranızda etamin işleyip satan var mı? Böyle bi düşüncem var ama satışı konusunda pek bi fikrim yok bana yardımcı olur musunuz?
ilkbahar Almila1512 kardeşim işliyo ama satmıyo 👩💼😀 stres atmak için baya yapıyodu bi aralar👩💼 bi tane öbür kardeşime de yapmıştı gösterişli bi çerçeveye koydu harika olmuştu 👩💼
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Almila1512 işledim ama satmadım canım , biraz uğraştırıcı epey emek istiyor ,ama keyifliydi yapması
Elhafnurr Almila1512 ben havlu işliyorum çok keyifli birkaç satabildim çevreme ama çok alan olmuyor ben burdur da yaşıyorum burdaki insanlar pek bilmiyorlar birde
Hep_mi_uykusuz Almila1512 letgodan gardorostan dolaptan satabilirsiniz instramda facede sayfa acabilirisnz
Almila1512 ilkbahar yapması gerçekten çok keyifli yaptıkça stres atıyorum yoksa elimden telefon düşmüyor 😊
Almila1512 BirSevda-iki-Emanet_Sahibi bende seccade yaptım baya hoşuma gitti sonra dedim ki neden bundan para kazanmayayım? 😂
Almila1512 Hep_mi_uykusuz oralar aklıma gelmemişti instagram falan düşünmedim açıkcası takipçi falan çok uğraştırıcı sahibindende gördüm ilanlarda bende yapar koyarım diye düşünmüştüm birde fiyatını neye göre belirleyeceğim onu bilmiyorum ☺️
ahkalbimm Almila1512 ben işliyorum bir kaç yere de söyledim ama geri dönüş olmadı 😏 tel kırma da yapıyorum ondan da sonuç yok😏 ama çok hediyelik yaptım onları satsaydım kesin Bi 3 bin olmuştu hepsi