3 yaşında oğlum. Sbahleyın 10 da uyandı öğlen uykusu uyumak istemedi zorlamadım erken uyur akşam dedım ama bu saat oldu daha uyumadı yatağına yattiğinda ağlamaya başlıyor bebek gibi dünde aynı şeyi yaptı. Tahammül edemiyorum artık Bi öneri sunun bana lütfen çevremde yardımcı olan kimse yok iyce kafayı yemek üzereyim